ප්‍රසිද්ධ අය නිසා වෙළෙඳ දැන්වීම් වඩාත් සාර්ථක බ්‍රසිලය ඉන්දියාව හා චීනයේ

බොහෝ අය මිලදී ගැනීමේ තීරණ ගැනීමේදී ඔවුන්ගේ සමාජ කවයේ මතය විශ්වාස කරති. බොහෝ දෙනෙක් සමාජ මාධ්‍යවල තමන් සමඟ නිදහසේ තම ජීවිතය බෙදා ගන්නා මිත්‍රශීලී පුද්ගලයින් විශ්වාස කරන අතර අවම වශයෙන් අපගේ හඳුනන අය:ප්‍රසිද්ධ දන්නා හඳුනන චරිත බලපෑම් කරන්නන් ලෙස සලකනු පෙනී යයි. බ්‍රසීලය, චීනය සහ ඉන්දියාව යන රටවල මිනිසුන්ගේ මිලදී ගැනීමේ තීරණ කෙරෙහි බලපෑම් කරන්නන් දැනට විශාලතම බලය ලබා දෙන බව  ස්ටැටිකා සමීක්ෂණ වාර්තාවක් මගින් පෙන්නුම් කර තිබේ, එම රටවල ජනගහනය නියෝජනය කරන සමීක්ෂණයට අනුව බලපෑම් කරන්නන්ගේ බලය බ්‍රසීලයේ සහ ඉන්දියාවේ පමණක් විශාල වී ඇති අතර, එය මෑතකදී චීනයේ අඩු වී ඇත, නමුත් කෙසේ වෙතත් ඉහළ මට්ටමක පවතී. වෙනත් බොහෝ රටවල, මිලදී ගැනීමක් තීරණය කිරීමේදී බලපෑම් කරන්නන්ගේ මඟ පෙන්වීම් අනුගමනය කිරීමේ ප්‍රවණතාව වැඩි විය. ඩෙන්මාර්කය සහ ජපානය තුළ ද ඔවුන්ගේ අනුගාමිකයින් වර්ධනය වෙමින් පැවතියද, බලපෑම් කරන්නන්ට එතරම් සැලකිල්ලක් නොදක්වන රටවල් අතර වූ බව සමීක්ෂණයේදී පෙන්නුම් කර ඇත. යුරෝපීයයන් අතර, ඉතාලියානුවන් වැඩිපුරම “බලපෑමට ලක්ව” සිටි අතර, සියයට 22 ක් 2022 දී ප්‍රසිද්ධ පුද්ගලයෙක් හෝ බලපෑම් කරන්නෙකු නිෂ්පාදනය ප්‍රචාරණය කළ නිසා ඔවුන් මිලදී ගැනීමක් කර ඇති බව පවසති.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *